loading...
جهان فوتبال
لطيف فروغي راد بازدید : 26 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (1)
مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره آخرين وضعيت بازگشت علي کريمي، احتمال جدايي چند بازيکن اين تيم در نيم فصل و ديدار خود با فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي در باشگاه پرسپوليس صحبت کرد.

وي درباره ديدار خود با مديرعامل و سرمربي استقلال اظهار کرد: اين محبت آقايان را مي‌رساند که به باشگاه پرسپوليس آمدند. من از آنها تشکر مي‌کنم. پرسپوليس و استقلال در طول سال چند بار با هم رقابت مي‌کنند که حداکثر سه، چهار روز مي‌شود، اما باقي اوقات با هم دوست هستيم و نياز به هماهنگي‌هايي داريم، چرا که هر دو باشگاه‌هاي دولتي هستيم. بحث تراز مالي و کارهاي اقتصادي در دو باشگاه و همچنين تاثير فرهنگي پرسپوليس و استقلال بر جامعه براي ما بسيار مهم بود. من که کار اقتصادي خود را شروع کرده‌ام، اگر استقلال هم در اين ميان به جمع ما بپيوندد به سود هر دو باشگاه است. با وجود اين که پرسپوليس خيلي وقت است که برنامه‌هاي خود را شروع کرده است.

رويانيان افزود: در خود فوتبال هم اشکالي ندارد که اين دو باشگاه با هم همکاري کنند. ما در طول سال مي‌توانيم از طريق برنامه‌ريزي درست به هم کمک کنيم و ارتباط داشته باشيم. آن روز دو باشگاه بزرگ با هم نشست داشتند که البته بازتاب اين نشست هم بايد درست باشد، اما من ديدم که بعضي رسانه‌ها طور ديگري آن را منعکس کردند. ما در اين نشست روي مشکل مالي که با دولت داشتيم، گره‌هاي مالي دو باشگاه، موضوع اسپانسر و همچنين ورزشگاه آزادي صحبت کرديم. يکسري مسايل اقتصادي هم وجود داشت که من به فتح‌الله‌زاده پيشنهاد دادم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که خيلي‌ها حضور قلعه‌نويي در اين نشست را به منزله معاوضه بازيکن بين دو باشگاه دانستند؟ گفت: اصلا چنين موضوعي وجود نداشت. قلعه‌نويي بزرگواري کرد و ديدن من را که هنگام فوت مادرش به خانه او رفته بودم پس داد. قلعه‌نويي فقط نيم ساعت در باشگاه ما بود، اما من با فتح‌الله‌زاده نزديک به دو ساعت صحبت کردم. هيچ بحثي براي معاوضه بازيکن انجام نشد و حتي من بحث جذب ساموئل را هم تاييد نمي‌کنم.

محمد رويانيان در ادامه گفت و گويش با ايسنا درباره صحبت‌هاي علي کريمي پس از بازي ايران با کره جنوبي که گفته بود «از رويانيان ناراحتم» گفت: من تعجب مي‌کنم که چرا کريمي از دست من ناراحت است. او بايد با ژوزه صحبت کند و سرمربي تيم بوده که درباره او تصميم گرفته است. انصافا کريمي يکي از بهترين بازيکنان ايران است و يک فرد حرفه‌اي است. خود من از او گله دارم و ناراحتم. نه اين که کريمي از من ناراحت باشد.

کريمي درباره صحبت‌هاي ژوزه که گفته بود «او پس از بازي نفت تهران و در رختکن جلوي همه بازيکنان و مربيان گفته بود من بايد برکنار شوم» عنوان کرده بود که به غير از او دو، سه نفر ديگر هم چنين حرفي را زده‌اند. رويانيان در اين رابطه به ايسنا گفت: ژوزه با همه بازيکنان برخورد کرده است. با علي عسگر برخورد کرد و اين بازيکن پس از عذرخواهي به تمرين‌ها بازگشت. محسن بنگر را به تمرين راه نداد، اما بنگر با او صحبت کرد و او هم به تمرين‌ها بازگشت. سه، چهار بازيکن همين وضعيت را داشتند، اما کريمي اين کار را نکرد. در يک تيم همه بازيکنان چه بزرگ و چه کوچک بايد مثل هم باشند و هيچ فرقي بين آنها وجود ندارد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره اين گفته کريمي که «آنها نبايد با علي کريمي که با پرسپوليس قرارداد سفيد امضا کرده و پيشنهاد يک ميليون دلاري عجمان را ردکرده اين طور رفتار مي‌کردند» اظهار کرد: مطمئن باشيد قراردادي که ما با کريمي بستيم هم در آن زمان به همين مقدار بود. ما کمتر از پيشنهادي که عجمان به کريمي داده بود با او قرارداد نبسته‌ايم.

وي افزود: علي کريمي خودش بايد بخواهد. من براي بازگرداندن او به تيم تلاش خودم را کردم و راه پيش پايش گذاشتم، او بايد به حرف من گوش مي‌کرد، اما اين کار را نکرد. حال گناه من چيست؟ تا وقتي که اين سرمربي در پرسپوليس هست بازيکن بايد با او صحبت کند تا مشکلش حل شود. من شخصا دو بار با کريمي صحبت کردم و حتي يک بار به اردوي تيم ملي رفتم و يک ساعت و نيم با هم حرف زديم، او از مشکلات خودش با ژوزه به من گفت. من هم به او گفتم به نظر شما من چه کار کنم. من بايد به شما تذکر بدهم که ديگر مشکل انضباطي رخ ندهد. حتي مهدوي کيا خودش آماده شد که پيشقدم شود و کريمي را آشتي دهد، اما آن کسي که بايد پا پيش بگذارد خود کريمي است.

رويانيان ادامه داد: من کريمي را نصيحت کردم و سعي کردم او را قانع کنم که به عنوان يک بازيکن حرفه‌اي عمل کند و با مربي خود هماهنگ باشد. در فوتبال اروپا هم رخ مي‌دهد که بعضي مربيان بزرگ به بزرگ‌ترين بازيکنان تيمشان بازي نمي‌دهند و اين موضوع عجيبي نيست.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: تا به حال تلاشي از سوي کريمي براي بازگشت نديده‌ام، اما هر وقت احساس کنم که مي‌خواهد برگردد شخصا ورود مي‌کنم. با اين حال تا زماني که مي‌گويد عذرخواهي نمي‌کنم من چه کاري مي‌توانم انجام دهم؟ بايد مربي تيم را عوض کنم و يا بازيکن را؟

رويانيان درباره احتمال پيوستن رضا حقيقي، هافبک فجرسپاسي به پرسپوليس گفت: حقيقي با فجر قرارداد دارد و ما اگر هم مذاکره‌اي انجام دهيم بايد با مسئولان اين باشگاه مذاکره کنيم. هنوز چيزي مشخص نشده است. يکي، دو هافبک دفاعي ديگر مدنظر داريم که يکي از آنها خارجي است.

وي همچنين درباره پيشنهادهاي خارجي مهرداد پولادي گفت: هيچ کدام از بازيکناني که اين فصل به پرسپوليس آورديم در ايران به تيم ديگري نمي‌روند، اما اگر در اروپا و تيمي باشد که اعتبار و نام بزرگي داشته باشد روي آن پيشنهاد فکر مي‌کنيم. هنوز پيشنهادي براي پولادي به دست ما نرسيده است، اما اميدوارم که اين بازيکن را حفظ کنيم، چرا که به او در طول فصل نياز داريم.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط qqq در تاریخ 1391/07/29 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا مايل هستيد بخش دانلود بازي ها رو هم به سايت اضافه كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 234
  • بازدید کلی : 3,519