loading...
جهان فوتبال
لطيف فروغي راد بازدید : 14 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)
روبرتو موره نو، نايب رئيس کمپاني دي آي اس که نيمي از حق انتقال نيمار را در اختيار دارد، به تازگي اعلام کرد که اين ستاره جوان با بارسا به توافق رسيده تا در سال 2013 به اين باشگاه بپيوندد اما نيمار با رد اين صحبت ها اعلام کرد اين کمپاني در مورد آينده او تصميم گيري نخواهد کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:"  ممکن است دي آي اس بخشي از حق انتقال من را در اختيار داشته باشد اما آنها مسئول زندگي من نيستند. تصميم گيري در اين مورد برعهده پدرم است.

هر وقت صحبتي از پدر يا مادرم شنيديد، مي توانيد باور کنيد که من سانتوس را ترک خواهم کرد."

او همچنين از رسانه ها خواست بيش از اينکه به حرف هاي بقيه اهميت بدهند، در مورد سرنوشتش از خودش سوال کنند.

" هميشه شايعاتي وجود دارد. من هميشه گفتم که مي مانم. اما رسانه ها دوست دارند بگويند من مي روم. به نظر مي رسد حرف هاي من کمترين اهميت را دارد."
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا مايل هستيد بخش دانلود بازي ها رو هم به سايت اضافه كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 392
  • بازدید کلی : 3,677