loading...
جهان فوتبال
لطيف فروغي راد بازدید : 16 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)
به نقل از سايت باشگاه دبيري، افشين دبيري در خصوص خط خوردن بازيکنان تيم ملي فوتسال عنوان کرد: برخي بازيکنان ملي پوشم قبل از بازي با صباي قم دقيقا به من گفتند از سوي سرمربي تيم ملي به آنها عنوان شده که اگر مديرعامل شما عليه کميته فوتسال مصاحبه کند و به پيگيري مسئله شمسايي ادامه بدهد هر سه شما را خط مي‌زنيم. مصطفي نظري را که به عنوان يکي از بهترين ها و صخره فوتسال جهان حفظ کردند ولي در مورد دو نفر ديگر مسائلي رخ داد که از ديد ما صحبت‌هاي قبل تاثيرگذار بود.

به گزارش فارس،وي با ابراز تاسف از اينکه منافع شخصي با منافع ملي گره خورده افزود: اميدوار بوديم که سرمربي تيم ملي اين مسائل را به غرض ورزي شخصي تبديل نکند چون مطمئن هستيم که فرهاد فخيم و اصغري مقدم مي توانستند مثمرثمر باشند و به تيم ملي کشورشان خدمت کنند اما باز هم از تيم ملي حمايت مي کنيم و اميدواريم سرمربي تيم ملي جايگزيناني را در جام جهاني رو کند که در اين حد باشند و نتايجي بگيرد که اين تصميم وي را توجيه کند. به هر حال هنوز خاطره تلخ سومي آسيا در ذهن مردم است و اميدوارم دوباره مشابه آن در جام جهاني تکرار نشود. چون اين بار جورانديرو هم نيست که همه کاسه و کوزه ها بر سر او شکسته شود.

دبيري تاکيد کرد: با اينکه تصميم صانعي عمل به هشداري بود که به بازيکنان داده بود اما ما هم باز هم از ته دل براي تيم ملي آرزوي موفقيت مي کنيم. همچنين بر خود لازم مي دانم از بچه هاي خط خورده تيممان، جواد اصغري مقدم و فخيم که مصاحبه هاي ما باعث خط خوردنشان شد به نوبه خودم عذرخواهي کنم چرا که به عنوان يک آذري نتوانستم حقايق را در مورد ماجراي شمسايي نگويم و سکوت کنم. اميدوارم با بهترين روحيه کارشان را دنبال کنند و با مقامي که در ليگ بدست مي آورند خودشان را دوباره ثابت کنند.

مديرعامل باشگاه دبيري تبريز با اشاره به اتفاقات برنامه90 در مورد دخالت ترابيان در عدم حضور شمسايي در تيم دبيري گفت: من آمادگي دارم تا از مخابرات تبريز نوار مکالمه ام با ترابيان را تهيه و در اختيار رسانه ها قرار دهم تا مشخص شود که چه کسي دروغگو و بي تقوا است. من اصلا نمي خواستم مسئله شخصي من و ترابيان رسانه اي شود اما وقتي وي در برنامه زنده عنوان کردند راجع به شمسايي حرفي به من نزده اند، نتوانستم سکوت کنم. اگر ببينم او بر حرف خود مصر است همين يک مورد کافي است تا رو کنم تا همه بفهمند چه کسي درغگو است و در اين کميته چه مي گذرد.

دبيري در رابطه با جذب شمسايي تاکيد کرد: هنوز اين باشگاه پا پس نگذاشته است. کسي نمي تواند به ما بگويد که چه بازيکني را بگيريم و چه کسي را نگيريم. به صورت قانوني دو نامه خطاب به آقاي نبي و کفاشيان تنظيم کرده ايم تا هر چه زودتر شمسايي را جذب کنيم.

مديرعامل دبيري در خاتمه يادآور شد: با تمام اتفاقات رخ داده در مجمع شرکت مي کنيم و به عنوان کسي که از روز اول که در ورزش بوده ايم به صورت شفاف و بدون مصلحت انديشي کارمان را انجام مي دهيم. هم‌اکنون پيگير مسائل بوجود آمده هستيم و بدون هيچگونه ترس و واهمه اي صحبت هاي لازم را انجام خواهيم داد و اميدواريم گوش شنوايي براي مسائل پيش آمده وجود داشته باشد. اميدوارم دوستان هم با صحبت‌هايي که در مورد گروه بندي و وعده اي که براي جايگاه مي دهند تصميمات عجيب خود را توجيه نکنند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا مايل هستيد بخش دانلود بازي ها رو هم به سايت اضافه كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 368
  • بازدید کلی : 3,653