loading...
جهان فوتبال
لطيف فروغي راد بازدید : 10 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)
اکبر ميثاقيان پس از پيروزي يک بر صفر تيمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب رقابت‌هاي هفته دوازدهم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور در جمع خبرنگاران رسانه‌هاي گروهي با اشاره به شرايط اين بازي اظهار داشت: در ابتدا بايد بگويم من وقتي مي‌آيم اصفهان بريان مي‌خورم که اين برد از يک بريان خوردن براي من شيرين‌تر بود زيرا تيم من با وجود اينکه تيم جواني بود و 5 نفر از آنها اولين بارشان بود در ليگ بازي مي‌کردند و با اينکه کم تجربه بودند، با انگيزه بازي کردند.

وي ادامه داد: هدف من اين بود که تيم در بازي امروز خط دفاعي تيم جمع شود و در ضد حملات دروازه حريف را باز کنيم که اين اتفاق رخ داد و باعث شد در يکي از اين ضد حملات هادي دهقاني گل برتري را به ثمر برساند.

سرمربي تيم آلومينيوم هرمزگان در مورد شرايط تيم ذوب‌آهن بيان داشت: بايد بگويم ذوب‌آهن هميشه ذوب‌آهن است و من پيش از بازي هم گفتم ذوب‌آهن و سپاهان مثل استقلال و پرسپوليس از تيم‌هاي بزرگ و مطرح کشور هستند و پيروزي مقابل اين تيم‌ها بسيار دشوار است.

وي در پاسخ به اين سئوال که چرا بازيکنان آلومينيوم در اين بازي دفاعي بازي مي‌کردند، ‌اضافه کرد: چلسي هم در ليگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا 180 دقيقه دفاع کرد و در نهايت قهرمان اروپا شد و بايد بگويم چون در فوتبال برد و باخت مهم است، اصلا اهميتي ندارد که دفاعي بازي کنيم و در نهايت من از بازيکنانم راضي هستم و به آنها تبريک مي‌گويم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا مايل هستيد بخش دانلود بازي ها رو هم به سايت اضافه كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 384
  • بازدید کلی : 3,669