loading...
جهان فوتبال
لطيف فروغي راد بازدید : 10 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

    عصر روز گذشته جلسه هم انديشي کادر فني تيم ملي فوتسال با مربيان تيم‌هاي ليگ برتر برگزار شد.


در اين جلسه اکثر سرمربيان ليگ برتري حضور داشتند که يکي از اين افراد سيدمهدي ابطحي سرمربي تيم فوتسال حفاري اهواز بود.


به گزارش فارس، ابطحي در مورد اين جلسه و دستاوردهاي آن گفت: در اين جلسه، در قالب دو موضوع مسائلي مطرح شد. اول اينکه سرمربي تيم ملي درباره اسامي بازيکناني که خط زده بود، توضيحاتي داد و در وهله دوم در مورد مسابقات جام جهاني و اينکه در اين دوره،تعداد تيم‌ها افزايش يافته و 24 تيم در آن شرکت مي‌کنند، صحبت شد.


وي ادامه داد: به نظرم اين گونه جلسات بايد ادامه داشته باشد تا اجماع کلي در بين اهالي فوتسال صورت بگيرد. هم اکنون ما خود را غير مستقيم شريک مي‌دانيم و به همين دليل است که خوب همکاري نمي‌کنيم اما زماني که به صورت مستقيم در مسائل شرکت داده شويم تعامل هم بهتر خواهد شد.


اين کارشناس فوتسال خاطرنشان کرد: مربيان مي‌توانند در تمرين تيم ملي حاضر شوند و اين براي فوتسال خوب است. در گذشته چنين اتفاقي رخ نمي‌داد. نمي‌خواهم بگويم جلوگيري مي‌شد اما مربيان نمي‌توانستند در تمرينات حاضر شوند. بايد تلاش کنيم تا فوتسال ما به حدي برسد که قهرمان جهان شويم.


ابطحي با اشاره به اينکه برگزاري چنين جلساتي در شرايطي مفيد است که بتوان نقطه نظرات را عملي کرد،‌ تصريح کرد: اگر زماني نظر خواهي ‌شود که کار از کار گذشته، فايده‌اي ندارد يعني زماني که تصميمات گرفته شده نمي‌توان کاري کرد. بهتر است اول مشورت صورت گيرد و پس از آن در مورد مسائل مختلف تصميم گيري کنيم.


اين کارشناس فوتسال در ادامه گفت‌وگو در مورد علت دعوت نشدن برخي بازيکنان يا خط خوردن ملي پوشان سابق توضيحاتي ارائه داد. ابطحي عنوان کرد که در خصوص تک تک بازيکنان با صانعي صحبت کرده است.


وي در اين‌باره ادامه داد: به سرمربي تيم ملي گفتم برخي بازيکناني که به تيم ملي دعوت شده‌اند پايين‌تر از افرادي هستند که خط خورده‌اند، البته اين حق سرمربي است که بازيکن را انتخاب کند. او هم به من گفت که برخي بازيکنان در تاکتيک ما جايي نداشتند. حال بايد ببينيم در جام جهاني چه برنامه‌هايي دارند.


وي گفت: صانعي اعلام کرد برخي بازيکنان در بيشتر تمرينات خود را به آسيب ديدگي مي‌زدند و از تمرينات در مي‌رفتند در حالي که به هيچ عنوان آسيب ديده نبودند. خود را در تيم ملي مي‌دانستند و به همين جهت به صورت جدي تمرين نمي‌کردند.


ابطحي با اشاره به عدم دعوت وحيد شمسايي يادآور شد: من دليل خاصي از صانعي و ترابيان در مورد دعوت نشدن شمسايي نشنيدم اما فکر مي‌کنم به علت واکنشي که پس از عدم دعوتش به تيم ملي صورت گرفت صانعي او را در ليست قرار نداد. به نظرم مشکل بازيکنان ما اين است که در ارتباطات خود دقت و توجهي ندارند و متوجه نيستند چه کلماتي را به کار مي‌برند. در زمان حسين شمس هم شمسايي به تيم ملي دعوت نشد اما او پس از سکوت بار ديگر وارد تيم ملي شد. وحيد پس از اينکه در ليست ابتدايي قرار نگرفت، فکر کرد همه چيز تمام شده است. حال دعوت نکردن او با اين شرايط کار را براي سرمربي سخت مي‌کند. زيرا ساير بازيکنان نيز فکر مي‌کنند مي‌توانند چنين صحبت‌هايي بکنند.


سرمربي تيم حفاري گفت: بعضي از دلائلي که صانعي براي عدم دعوت بازيکنان ذکر مي‌کرد موجه بود و برخي هم مرا قانع نکرد. در مورد اصغري‌مقدم بايد بگويم که اگر من سرمربي بودم او را دعوت مي‌کردم. وي بازيکن با اخلاق و بدون حاشيه‌اي است اما هم اکنون که به تيم ملي دعوت نشده نبايد آن حرف‌ها را در مصاحبه‌اش مي‌گفت و بايد ظرفيت خود را بيشتر مي‌کرد. به سرمربي تيم ملي اعلام کردم که برخي از بازيکنان در حد جام جهاني نيستند و بازيکنان بهتري وجود دارند که به تيم ملي دعوت نشدند.


اين کارشناس ادامه داد: صانعي صداقت دارد و تمام واقعيت‌ها را به من گفت. او در مورد خط زدن و عدم دعوت بازيکنان صحبت کرد. اما هم اکنون نمي‌توانم اين مسائل را عنوان کنم. من اگر در تيمي باشم آخرين حربه‌ام براي تنبيه بازيکن، اخراج است. صد راه مي‌روم تا به اين نتيجه برسم. اما متاسفانه در ايران اخراج اولين راهکار است.


سرمربي تيم فوتسال حفاري اهواز در مورد استعفاي عليرضا حاجتي از سمت مدير عاملي باشگاه حفاري عنوان کرد: ما در حفاري مشکلي در موضوع مسائل مالي نداريم. تعجب کردم که حاجتي استعفا کرد. حفاري روال عادي خود را طي مي‌کند. شايد در مورد پرداخت‌ها دير و زود داشته باشيم اما سوخت و سوز نداريم. مشکلات اقتصادي گريبانگير تمام تيم‌ها شده است اما باشگاه حفاري تمام پرداخت‌هاي گذشته خود را انجام داده است.   

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا مايل هستيد بخش دانلود بازي ها رو هم به سايت اضافه كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 377
  • بازدید کلی : 3,662