loading...
جهان فوتبال
لطيف فروغي راد بازدید : 14 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

توني اوليويرا پس از پيروزي 2 بر صفر تراکتورسازي مقابل استقلال گفت: سازندگان اين پيروزي بازيکنان تراکتورسازي بودند، چون آنها هستند که مسائل را حل مي‌کنند. بازيکنان با اين نظم و سازماندهي خوشحالي را به هواداران هديه کردند و حالا طبيعي است که همه با هم خوشحال باشيم. هر مربي يک هدفي دارد و امروز من به هدفم که بازي خوب و کسب سه امتياز بود، رسيدم.

سرمربي تراکتورسازي تأکيد کرد: تماشاگران و بازيکنان تيم من خيلي خوشحال هستند و من دوست دارم اين روند ادامه پيدا کند هرچند در فوتبال هيچ چيز قابل پيش بيني نيست. کار خوب ثمره زحمات و تلاش است و امروز اين اتفاق افتاد و ديديد ما برنده شديم اما اعتقاد دارم مربيان برده‌هاي نتايج هستند.

وي در خصوص اينکه تيمش در بعضي از دقايق بازي در خط دفاع دچار مشکل است گفت: مي‌توانستيم بهتر بازي کنيم اما من فقط يک راهنما هستم، يادتان باشد استقلال تا قبل ازاين بازي چهار گل خورده بود و ما با زدن دو گل 50درصد گل‌هاي خورده استقلال را به آنها تحميل کرديم و در واقع آنها با اين عدد از ما گل خوردند. حتي در دقايقي از بازي مي‌توانستيم به استقلال گل‌هاي بيشتري بزنيم اما اين اتفاق نيفتاد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا مايل هستيد بخش دانلود بازي ها رو هم به سايت اضافه كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 357
  • بازدید کلی : 3,642