loading...
جهان فوتبال
لطيف فروغي راد بازدید : 9 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)


  به گزارش گل، متن اين گفتگو را دراينجا مطالعه کنيد:

*نظرت درمورد آلکويانو، حريف اول رئال در کوپا دل ري و احتمال رويارويي با بارسا در نيمه نهايي کوپا دل ري چيست؟

 هنوز تا رويارويي احتمالي با بارسا خيلي زمان باقي است. ما بايد اول خودمان را براي بازي با آلکويانو آماده کنيم. در سالهاي اخير، در مصاف با تيم هاي گمنام تري در مقايسه با رئال، با سختي هاي زيادي مواجه شديم. بايدبراي حريف ارزش و احترام قائل شد. حريفاني مثل آلکويانو؛ چون قطعا آنها چيزي براي از دست دادن ندارند و انگيزه هاي زيادي براي پيروزي دارند.

*اين روزها انتقاداتي به عمل مي آيد. نظرت درمورد اين انتقادات چيست؟

 تمام اينهارا بايد به شوخي گرفت. بايد به نظرات احترام گذاشت. هرزمان که يک انتقاد سازنده باشد، خيلي هم مثبت است. زماني که اين همه مدت در اوج هستي و به علاوه در تيمي مثل رئال هستي و پرونده خوبي را داري و تنها در يکي دو بازي نمي درخشي، همه چيز سياه ديده مي شود. من سالهاست که با اينها کنار آمده ام. همچنان کار مي کنم و تلاش مي کنم تا نظرات مخالف را تغيير دهم.

 *فکر مي کني فالکائو به رئال خواهد آمد؟

 او مهاجم خيلي بزرگي است. البته اين صحبت ها همه شايعه است. فقط بازيکنان تيم ما برايمان مهم هستند. ايگواين، بنزما و موراتا، مهاجماني هستند که ما نگرانشان هستيم و مي خواهيم که دراوج باشند. من کسي نيستم که بگويم که کدام بازيکنان به درد تيم مي خورند و کدام بازيکنان بايد به رئال بيايند.

 *از اينکه الگوي خيلي از مردم هستي، چه احساسي داري؟

 مردم به من لطف زيادي دارند واحترام زيادي برايم قائلند. واقعيت اين است که از شنيدن اين صحبت ها احساس غرور مي کنم. سعي مي کنم تا به بهترين نحو ممکن کارهايم را انجام دهم تا مردم از بازيهاي رئال و تيم ملي لذت ببرند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا مايل هستيد بخش دانلود بازي ها رو هم به سايت اضافه كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 310
  • بازدید کلی : 3,595