loading...
جهان فوتبال
لطيف فروغي راد بازدید : 9 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

   آرش برهاني در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرين شرايط استقلال پس از شکست مقابل تراکتور و مسائل مختلف صحبت‌هايي را انجام داده که در زير مي‌خوانيد.


*ظاهراً ديروز عليه تو شعارهايي را در ورزشگاه دادند؟


من مصاحبه‌اي انجام دادم و گفتم که تراکتورسازي ديگر در خواب هم نايب قهرماني ليگ را نمي‌بيند. من اين حرف را زدم، به اين خاطر که به کادر فني فصل گذشته اين تيم بي‌حرمتي شده بود و اعتقاد داشتم نبايد آن رفتارها انجام مي‌شد. حالا هم معتقدم آن صحبت‌ها کمي تند بود و باعث ايجاد سوء‌تفاهم شد. من قصد بي‌احترامي به مردم خوب آذربايجان و تيم خوب تراکتورسازي را نداشتم. اگر هم به من توهين شده شايد به خاطر آن مصاحبه بوده و از طريق شما اعلام مي‌کنم که منظور بدي نداشتم و از آنها عذرخواهي مي‌کنم.


*چرا باختيد؟


اولاً که امير قلعه‌نويي نبود و غيبت ايشان تأثير داشت، علاوه بر اين چند بازيکن مثل نکونام، جانواريو و ديگران را نداشتيم. دو سه بازيکن هم مصدوم بودند، مثلا اکبرپور با شرايط سختي بازي کرد، همه اين‌ها باعث شد تيم از لحاظ فني افت کند و شايد اگر ما 4 يا 5 روز بعد از بازي با صبا مقابل تراکتور قرار مي‌گرفتيم، نتيجه برعکس مي‌شد، من معتقدم که فاصله ما با حريف تبريزي اين نتيجه نبود.


* يک موقعيت خوب را هم از دست دادي؟


در آن صحنه خيلي به دروازه‌بان نزديک بودم و حتي ضربه را هم خوب زدم اما توپ به بدن گلر برخورد کرد نه اينکه دروازه‌بان توپ را بگيرد. آنقدر نزديک گلر بودم که نمي‌توانستم به جاي ديگري ضربه بزنم تمام سعي‌ من اين بود که توپ گل شود اما اين اتفاق نيفتاد.


* شرايط استقلال بد نشد؟


ما يک بازي کمتر از بقيه داريم و در 2 بازي آينده در ورزشگاه آزادي با حمايت هواداران حريف را شکست مي‌دهيم. مطمئن باشيد اين دو بازي را ببريم، از آن چيزي که فکر مي‌کرديم جلوتر مي‌افتيم.


* در يکي از صحنه‌ها توپ به دست نصرتي خورد آيا پنالتي بود؟


در آن صحنه خيلي نزديک به صحنه بودم، به نظرم نصرتي به صورت ارادي دستش را به توپ زد و اعتقاد دارم پنالتي بود. البته بهانه نمي‌گيرم و داوري خيلي خوب بود ولي فکر مي‌کنم سعيد مظفري‌زاده تصور مي‌کرد توپ به دست نصرتي برخورد کرد.


* طلبت را از باشگاه گرفتي؟


صحبت کرده‌ام و قرار شده مطالباتم را پرداخت کنند. در اين مورد صحبت نکنم بهتر است و ديگر نمي‌خواهم حرفي بزنم.


* در يکي از تمرين‌ها چه اتفاقي بين تو و اکبرپور رخ داد؟


بعضي وقت‌ها اتفاقاتي مي‌افتد که در شأن ورزش ما نيست که آنها رسانه‌اي شود، چون واقعا به درد مردم نمي‌خورد. من هميشه دوست دارم مردم حقيقت را بدانند اما در اين 10 روز مدام نوشته‌اند، شنيديم و يا گفته مي‌شود. اين حرف‌ها که درست نيست. اول نوشته بودند من و اکبرپور درگير شديم. همين‌جا بگويم که يک تکل ساده زده شد و هيچ اتفاقي نيفتاد اما نمي‌دانم چرا نوشتند ما با هم درگير شديم! اگر سياوش در گوش من هم بزند، هيچ حرفي به او نخواهم زد.


*اتفاق بين تو و مجيد صالح چه بود؟ 


من هرگز به خودم اجازه نمي‌دهم به کادر فني بي‌احترامي کنم، حتي يک بار اتفاقي در مورد مدد جباري افتاد و من بلافاصله در رسانه‌ها اعلام کردم که نبايد چنين مسئله‌اي رخ مي‌داد. صحبت من و مجيد صالح دوستانه بود و من آن روز ناراحت بودم و حتي نمي‌خواستم تمرين کنم اما صالح دست به گردن من انداخت و طوري من را آرام کرد که در تمرينات گروهي هم شرکت کردم. ايشان به من گفت، چرا ناراحتي و من هم صحبتم را با ايشان مطرح کردم. خيلي موضوع پيش پا افتاده‌اي بود و خدا وکيلي درگيري اتفاق نيفتاد اما يک مسئله‌اي را مي‌خواهم بگويم.


*چه مسئله‌اي؟


از تمام دوستان مطبوعاتي و اهالي رسانه معذرت مي‌خواهم و به صورت رسمي همين‌جا اعلام مي‌کنم که تا چند ماه ديگر هيچ مصاحبه‌اي از من نخواهيد ديد چون احساس مي‌کنم مصاحبه‌ها در کارم تأثير گذاشته و مي‌خواهم روي فوتبال تمرکز کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا مايل هستيد بخش دانلود بازي ها رو هم به سايت اضافه كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 423
  • بازدید کلی : 3,708