loading...
جهان فوتبال
لطيف فروغي راد بازدید : 10 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

عبدالله ويسي پس از تساوي بدون گل تيمش برابر مس کرمان گفت: بازي پر استرس و حساسي براي دو تيم بود. مربيان، بازيکنان و مسئولين همه استرس داشتند. در 3 بازي قبلي خود باخته بوديم و روي نحسي 13 امتياز به دام افتاده بوديم، خدا را شکر اين يک امتياز ما را 14 امتيازي کرد و از آن شرايط خارج شديم.

وي ادامه داد: براي پيروزي بازي مي‌کرديم، هر چه به پايان مسابقه نزديک مي‌شديم دو تيم به کسب تساوي راضي‌تر مي‌شدند. مس هم بازي خوب و جوانمردانه‌اي انجام داد اما در کل اين مسابقه کيفيت نداشت.

سرمربي تيم پيکان در مورد اعتراض به کمک داور اين مسابقه عنوان کرد: داور خيلي خوب بود. آقاي بخشي زاده قضاوت خوبي داشت، اما من به کمک داور اعتراض داشتم چون من اعتراض نمي‌کنم اين بار که اين کار را انجام دادم شما و مردم انتظار نداشتيد 4 پرچم اشتباه به ضرر تيم ما زده شد.

هر کس جاي من بود اعتراض شديد‌تري مي‌کرد اما من باز هم به دليل اين اتفاق از شما معذرت خواهي مي‌کنم.

وي در پاسخ به اين سؤال که به عنوان مربي تيم ميزبان از عملکرد پيکان رضايت داشته است گفت: ما در بازي‌هايمان ميزبان و ميهمان نداريم و همان شرايطي را در بازي‌هاي که ميزبان هستيد تجربه مي‌کنيد که در بازي‌هاي که ميهمان هستيم داريم. ما را 2 ميليون به دليل عملکرد هواداران جريمه کردند که من از اين مسئله متعجب شدم چرا که ما هواداري نداريم و فقط چند نفر هستند که ما را تشويق مي‌کنند.در مورد کيفيت تيمم هم بايد بگويم راضي نيستم اما از اينکه توانستيم يک امتياز بگيريم و از آن شرايط خارج شويم راضي هستيم.

ويسي يادآور شد: در 3 بازي قبلي خود باخته بوديم. در اين ديدار 4 موقعيت داشتيم و مي‌توانستيم آنها را به گل تبديل کنيم. مس هم موقعيت داشت اما وقتي بازي استرس زيادي داشته باشد عملکرد تيم‌ها به همين شکل مي‌شود.

سرمربي تيم پيکان در مورد اينکه قبلا اعلام کرده بود اگر ببرند به داور کاري ندارند و وقتي که مي‌بازند به داور تبريک مي‌گويند اما در ديدار امروز با وجود اينکه مسابقه با تساوي در جريان بود اما اعتراض زيادي به داور داشت عنوان کرد: من به کمک داور اعتراض داشتم. داور به من گفت صحنه را ديده‌ام و شما همکاري کن من هم انسان هستم به دليل شرايط تيمم استرس داشتم و از عصباني شدم با اين وجود حرفي هم به داور نزدم و فقط صدايم بالا رفت.

ويسي در مورد اينکه آيا به دليل موقعيت تيمش احساس خطر برکناري نمي‌کند اظهار داشت: اين سؤال تکراري شده و موقعيت مرا فقط خدا مي‌تواند به خطر بيندازد. اين مسئله براي من مهم نيست و کارم را انجام مي‌دهم مديران تيم و اعضاي هيئت مديره همه به من اعلام کردند. تيم حتي اگر به ليگ دسته اول هم سقوط کند من سرمربي آن هستم.

سرمربي تيم پيکان در پاسخ به سؤال خبرنگاري که از کرمان به تهران آمده بود در مورد اينکه مس کرمان 4 بار به گفته قاسم پور 4 بازيکن تيمش را در اختيار نداشت و قاسمپور هم به داوري معترض بود عنوان کرد: اين طور نيست، خليل زاده 3 ماه است مصدوم است و بازي نمي‌کند و در 3 بازي گذشته پويا سيف پناهي براي آنها در دفاع چپ به ميدان رفته است، آقاي قاسمپور استاد من است ايشان هم اعتراض داشته شايد نظرشان درست بوده است اما يک خطا گرفته شد که اگر آن اتفاق نمي‌افتاد ممکن بود توپ جلوتر برود و بازيکنان بتوانند گلزني کنند که آن وقت جريان بازي به گونه‌اي ديگر رقم مي‌خورد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا مايل هستيد بخش دانلود بازي ها رو هم به سايت اضافه كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 316
  • بازدید کلی : 3,601