loading...
جهان فوتبال
لطيف فروغي راد بازدید : 14 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)
يان رايت اظهار داشت که وين روني همراه با بازيکناني مثل کريستيانو رونالدو و ليونل مسي به يادماندني خواهد شد.

به گزارش فارس،رايت معتقد است که مهاجم 26 ساله هنوز تمام توانايي‌هاي خود را نشان نداده است، اما بايد در رقابت‌هاي بين‌المللي اين کار را انجام دهد تا وضعيت خود را تثبيت کند.

وي خاطرنشان کرد: فکر مي‌کنم او هنوز زمان زيادي دارد تا در تورنمنت‌ها حاضر شود و به مردم نشان دهد که چه کار‌هايي مي‌تواند انجام دهد و يکي از بزرگان فوتبال باشد.

رايت تأکيد کرد: ژاوي، اينيستا، پيرلو همگي افتخارات زيادي از جمله قهرماني در ليگ قهرمانان را کسب کرده‌اند. مسي و رونالدو وقتي با فوتبال خداحافظي کنند، به عنوان بزرگان فوتبال ماندگار مي‌شوند و من فکر مي‌کنم روني نيز همين طور خواهد بود؛ اما احساس مي‌کنم که بزرگان واقعي قهرماني يورو و جام‌ جهاني را به دست آورده‌اند.

مهاجم سابق آرسنال اضافه کرد: فکر مي‌کنم هر 3 اين بازيکنان (روني، مسي و رونالدو) از لحاظ توانايي در يک دسته قرار مي‌گيرند. وقتي چنين بازيکناني قهرماني در جهان و اروپا را نيز به کارنامه افتحارات خود اضافه کنند، واقعا بزرگ خواهند بود.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا مايل هستيد بخش دانلود بازي ها رو هم به سايت اضافه كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 124
  • بازدید سال : 328
  • بازدید کلی : 3,613