loading...
جهان فوتبال
لطيف فروغي راد بازدید : 17 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سلتا در والدبباس گفت :" اطلاعی از ویدئوی جاسوسی په په ندارم . چیزی که می دانم این است که وقتی هنوز په په قراردادش را با رئال تمدید نکرده بود و دو ماه طی می شد تا این مشکل حل شود ، دو باشگاه بزرگ به طور غیرمستقیم به وکیلش فشار آوردند . نمی دانم که آیا یکی از آن باشگاه ها بود که ویدئوی جاسوسی از په په را تهیه کرد یا نه . نمی دانم بارسا به په په فشار آورد تا قراردادش را تمدید نکند یا نه. "

وی در مورد مصدومان بی شمار رئال گفت :" من سعی می کنم که همیشه مشکلات را حل کنم و راهکاری پیدا کنم اما پذیرفتن چنین شرایطی مشکل است . پیش از بازیهای ملی همه بدون مشکل در بهترین سطحشان بودند . همه با بهترین شرایط به بازیهای ملی رفتند . حالا یکی را پس از دیگری از دست دادیم . عجیب نیست که بازیکن دیگری را در روزهای آتی از دست بدهیم . خوشبختانه شانس آوردیم که برخی مصدومیت ها جدی نیستند . "
وی در این باره که چه کسی مقابل سلتا دفاع کناری فیکس می شود گفت :" مدافعان مصدوم زیادی داریم و روز عالی ایست تا گمانه زنی ها افزایش یابد . اما جدا از شوخی امیدواریم که بازیکنان دیگر هماهنگ شوند اما به هر حال باید این مشکل را حل کرد . به بازیکنان مصدوم فشار نمی آوریم که سریع تر بر گردند . نمی خواهیم شرایط را از اینی که هست بدتر کنیم . به ناچو فکر کردم ، اما همین طور به بقیه . وقتی بازیهای ملی تمام شد ، سعی کردم که فکر کنم که چه کسی باید بازی کند . تصمیمات مشخصی را گرفتم . "
وی با خشم از مصدومیت های کوئنت رائو و آربلوا و ارتباط دادن آنها به اشتباهات کادر های فنی تیم های ملی گفت :" فقط مصدومیت مارسلو عادی بود و می توانست در این جا هم رخ دهد . اما در مورد دو بازیکن دیگر ، می شد کار بهتری انجام داد . اما ما در این جا هستیم تا با این شرایط کنار بیاییم . "
مورینیو در مورد حمایت از رونالدو برای توپ طلا گفت :" فکر می کنم که حداقل برای من زمانش رسیده که دیگر در مورد توپ طلا صحبت نکنم . من حرفهایم را زدم چرا که حق دارم که آزادانه نظرم را بدهم . اما من حق رای دادن ندارم . اگر او بر اساس آرا به توپ طلا برسد ، خیلی خوشحال می شوم . به نتایج صد در صد احترام می گذارم . من نظر خودم را دارم و دیگر چیزی برای گفتن نیست چرا که می خواهم به آنهایی که رای می دهند و برنده را انتخاب می کنند احترام بگذارم چرا که بدون شک فکر نمی کنم که این جایزه به بازیکنی کوچک برسد . "
مربی پرتغالی در مورد بازی با سلتا گفت :" این بازی کمی شک بر انگیز است . می دانم که سلتا چطور بازی می کند . بازیکنان و سازماندهی خوبی دارد . تازه به لالیگا آمده اند و مربی باشخصیتی دارند . آنها چیزی برای از دست دادن ندارند اما خیلی چیزها می توانند بدست آورند . پانزده روز برای این بازی آماده شدند و فقط یک بازیکن کره ای را نداشتند . انتظار می رود که بازی مشکلی باشد . بازیکنان من چهارشنبه به این جا آمدند و بیشتر به تمرینات ریکاوری پرداختند و فقط دو روز فرصت داشتیم . نمی خواهیم در این بازی امتیاز بدهیم و برای بردن بازی می کنیم . "
مورینیو در مورد علاقه رئال به فالکائو گفت :" کسی که باید در این باره صحبت کند سیمئونه است . من خوشحالم که مردم از او خوب می گویند . می گویند که شخصیت فوق العاده ای دارد و از او لذت می برند . مربیانش پکرمن و سیمئونه باید از او تعریف کنند و به من ربطی ندارد . "
مورینیو در مورد هیگوائین و نیمکت نشینی او رد نیوکمپ گفت :" گونزالو برای من شناخته شده است ، چه گل بزند چه گل نزند ، شم گلزنی بسیار خوبی دارد . در نیوکمپ با او صحبت کردم چرا که برایش مشکل بود که کار را از روی نیمکت شروع کند . به او انگیزه دادم . برای من غم انگیز نیست که گل نزند . وقتی درون زمین باشد و بازی کند ، گلها خودشان می آیند . آرام هستم . "
مربی ستوبالی در مورد مقایسه سبک های رئال و بارسا گفت :" این اذیتم می کند چرا که احمقانه است که چیزهایی که قابل مقایسه نیستند را مقایسه کنیم . اگر رئال و دورتموند را مقایسه کنیم درست است چرا که وجوه مشترکی دارند . آرسنال و بارسلونا را هم همین طور چرا که قواعد مشابهی دارند . اما رئال و بارسا صاحب فلسفه های متفاوتی هستند . "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا مايل هستيد بخش دانلود بازي ها رو هم به سايت اضافه كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 372
  • بازدید کلی : 3,657