loading...
جهان فوتبال
لطيف فروغي راد بازدید : 13 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

عليرضا محمد در مورد وضعيت باشگاه گهر دورود، گفت: گهر در وضعيت مسخره‌اي به سر مي‌برد، معلوم نيست صاحب اين باشگاه چه کسي است و ما با چه کسي طرف هستيم. در چند سالي که فوتبال بازي کرده‌ام چنين وضعيتي نديده‌ام. با جدايي مهدي تارتار وضعيت تيم فاجعه شد.


به گزارش فارس، محمد در مورد اعتراضش به پورمند مربي تيم بعد از تعويض در ديدار با فولاد، گفت: من خودم گفتم تعويضم کند. اتفاق‌هايي در زمين ديدم که نمي‌توانستم تحمل کنم و بهتر ديدم ديگر در تيم بازي نکنم و از مربي خواستم تعويضم کند. بازيکن بي‌تجربه زياد داريم و هر کسي در وسط زمين صحبت مي‌کند. با اين وضعيت ديگر براي باشگاه گهر بازي نمي‌کنم تا وضعيت اين تيم مشخص شود.


وي افزود: نمي‌دانم با چه کسي بايد براي گرفتن رضايت‌‌نامه‌ام صحبت کنم. مسئول و صاحب تيم مشخص نيست. مسئولان به هيچ کدام از وعده‌هايشان در مورد گهر عمل نکردند و بايد اسم اين تيم را گهر دروغ گذاشت. من به گهر آمدم تا به تيم ملي برسم اما شرايط خيلي بد است.


بازيکن سابق پرسپوليس در مورد حضور هدايتي در باشگاه گهر، گفت: او مي‌خواست به تيم کمک کند اما برخي آقايان که نمي‌دانم چه کساني هستند اجازه ندادند هدايتي براي کمک به گهر آمده بود اما به او اين اجازه را ندادند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آيا مايل هستيد بخش دانلود بازي ها رو هم به سايت اضافه كنم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 250
  • بازدید کلی : 3,535